Håhå

Ball att jag kan öka "unika besökare" från 8 till 25 genom att bara posta ett inlägg, innehållandes två meningar.
Bara för det så gör jag en väldigt kort lista på det enda bloggarna jag läser just nu.

Kilklack, för att jag är galet avundsjuk på din skrivförmåga.
Hanna Fridén, för att du lyckas få in samtliga uttryck i din "bloggpresentation";feministisk,estetisk/estetik,narcissistkomplex,liberalism,idealupplysning,stilfascist och för att du är så snygg
Emmmat, för att you are my sweetest downfall och jag saknar dig och får uppdatering om ditt liv på din lilla blogg.
Hedi Slimane diary, för att du fotar så förbannat snyggt!
Fuck you right back, för att du är den enda kapitalisten jag tycker är ball (och the last man standing of Schulman).
Rar, för att du skriver så jävla dåligt så att jag förundras över din omättliga popularitet.

Be proud mutherfuckss.




A TRACE
Anita

haha, den sistas kommentar gillade jag mest. High five baby! :D


SÄG NÅT

IRL
Permanent
URL

ochdusa

Trackback