"Jimmy..achaa!"

Just nu förstår jag ingenting typ. "What's going you guuuuys?!" hahahaha.
Den där klassen jag går i är ett stort skämt. Hypersexuella dårar typ. Yeye.
Jag saknar min Anita. Oldmarriedcouple är det allra bästa ändå. I luv it.
Grattis grattis till Ida, som får åka på en fett ball överraskningsresa imorgon!? Varför gör inte min familj sådana saker. Hon kommer antagligen hänga i Roma i någon lounge medan jag sitter på ett lokalgolv med Kopparbergscider. Chezuss. Och så är det jävvvligt mörkt ute. Det syns bara reflektioner i fönstret.

God damn, rastlösheten är oändlig. Det är snart dags för mig att bli nykterist på deltid. Att vara berusad är så galet överskattat, det är ju löjligt. Eller först är det kul, sen så tappar jag plötsligt en bit av min självrespekt. Så är det väl å andra sidan med alla aspekter här i livet. Det är ju bara riktigt tomma jävlar som blir blanka i huvudet när de super. (deep deep deep)
Eller så är det bara jag som är svår påverkad. hihi särskrivning!

Men jag älskar det faktum att mina vänner är lyckliga, jag lovar!!


Säger bara en sak:
N.Y stars - Lou reed

A TRACE

SÄG NÅT

IRL
Permanent
URL

ochdusa

Trackback