"La la lala wait 'til I get mah muuney rijt!"

För precis ett år sedan vid denna tidpunkten var allting så jävla bra. Fan va gött det kändes.
Nu ska jag ut och köpa födelesedagspresent till Julia. Hon fyller arton på onsdag så för henne borde väl detta året kännas jävligt mycket bättre än förra. Och jag får ju låna hennes id så det funkar förvisso both ways.
Jag står i valet och kvalet mellan
skissblock+bläck+penna
hårklippning
VICHY ansiktsvatten
bodybutter


Det här är alltså en lista över vad Julia önskar sig (som jag tvingat ur henne) det är inte så att jag typ helt random bestämmer mig för att ge henne grönt ansiktsvatten. Men att få handlar om att få vad man vill ha såklart, och inte vad någon annan tror man vill ha får då slutar det bara med skit. Förutom när sis köper present till mig såklart!

Dagens låt är, föga förvånande, Kanyes gudomliga Can't tell me nothing från nya skivan, som enligt mig är en aning överskattad men rätt kul ändå.

A TRACE
Julia

haha var du så bombsäker på att jag inte läste din blogg?!


SÄG NÅT

IRL
Permanent
URL

ochdusa

Trackback