Pop that booty

Det är så underligt. Min musiksmak är generellt den mest utlimata musiksmaken man kan ha. Den är helt vattentät, inga loopholes, en ren stolthet. Ingen kan kritisera den, utan att kritisera sin egen så att säga. Mitt enda personlighetsdrag (ja!) som är helt perfekt. Men nu kan jag inte längre gömma mig för det faktum att problem har uppstått. Mina fjortisdagar är inte riktigt begravda än, finns det någon annan anledning än just den när jag ser min senast tillagda lista på iTunes:

The way I are- Timbaland
Do it well-J.Lo(!)
Shut up and drive-Rihanna

Det är för fan SKAMLIGT! Men jag kan åtminstone erkänna det.

A TRACE
emma

läsky, precis samma händer med mig. vart är världen påväg?

Sigrid

shut up and drive är ju faktiskt riktigt bra!

2007-09-17 @ 12:22:21
URL: http://sigrid.webblogg.se

SÄG NÅT

IRL
Permanent
URL

ochdusa

Trackback