Fjortisgrowup

Ja jag måste babbla och skryta för igår var (nästan) min första gång ute fo sho och det var på Uppåt och det var fullt och det var 20-gräns men jag och den andra bruttan från 41318 glassade in trots allt. Åh vad jag aldrig mera vill till hemmafest och bara klä upp mig till tänderna och klubba resten av livet. Yepyep.
OCH jag blir inte längre bakfull på det sedvanliga susssättet utan knappt alls och det tyder på goda grejer känner jag. OCH nu ska jag snart på middag hos agnes med grethe och allt är för första gången på väldigt länge rätt bra.

A TRACE
anjey-ey

det var fett värt och om vi inte gör det snart igen blir jag tretton år igen.

yoyo

fan va kul! påminner mig om för två årsen när jag var sexton och testade att gå in på krogen. kom in. blev utslängd en timme senare. vågade mig inte tillbaka på två år typ. hhaa

2008-04-26 @ 13:31:40
suss

ja det var freakin awesome, yoyo! jag börjar sakta men säkert med ett bulletproof leg haha

2008-04-26 @ 14:08:59
URL: http://sussiella.blogg.se

SÄG NÅT

IRL
Permanent
URL

ochdusa

Trackback