HALLELELULJA

Jag satt nyss och tänkte, och då noterade jag att den känsla av hoppfullhet som infann sig igår fortfarande sitter i och kränger sig! Det är väl i sig ingen stor grej, men för mig känns det lite mystiskt och allmänt trevligt. Nya tankar i huvudet, och inte på det påträngande, mycket ofrivilliga sättet utan liksom...på riktigt. It's a new day. It's a new dawn.
Att denna sinnesstämningen troligtivs är resultatet av någonting ytterst ytligt må så vara.
Liksom,
vem är jag att ifrågasätta?(<-- engelsktuttrycköversattvarning)

Men no worries, jag förväntar mig aldrig någonting av små flyktiga lätta moln.



här kommer en liten underbar rocknrollpärla från svunna tider



Och jag bara älskar DEN STORA AMERIKANSKA ROMANEN i all dess former.

A TRACE

SÄG NÅT

IRL
Permanent
URL

ochdusa

Trackback