Jag Älskar The Wire, Jag Älskar Preston 'Bodie' Broadus!

Varje gång man kommer över en alldeles förträfflig, högklassig, medryckande dramaserie blir man lika lycklig och varm i hjärtat. Tror nästan det är den allra bästa delen av våran kära populärkultur. Vi står i skuld till HBO,people!
Efter att ha spenderat två timmar med The Wire är jag hooked som jag aldrig varit hookad before. Synd att det dröjde 6 år innan jag ägnade mig åt denna pärla till produktion men å andra sidan har jag många, många sol-och ångestfyllda dagar framför mig att kasta bort till tvtittande á la datorn.
Eller nej, det där tar jag tillbaka. Den som säger att timmar framför diverse skärmar är bortslösad tid vet inte what the fuck they're talking about. Jag lever minsann i en jävla boxformad värld om jag vill!! Rörliga bilder och sedan en spritdvala är ett bra recept på en existens. Ikväll kan jag till exempel rekommendera the mexican för snygga skådisar(tv4), mars attacks för burton(6an) och
typ det här.

image318

A TRACE
Stekspaden

Åhh, blir nästan avundsjuk på dig som har fem lysande säsonger av världens bästa tv-serier att se fram emot. Själv är jag inne på säsong fem så för min del är det snart slut.
Kan även tipsa om Breaking Bad. Helt suverän serie från AMC. Kolla in den.


SÄG NÅT

IRL
Permanent
URL

ochdusa

Trackback