SUPERSEXYFIERCEHOTONFIREBOOTYLICOUS

confession;jag är besatt av all slags amerikansk skräpkultur, men kanske mest realityshowerna som sagt. min favorit för tillfället är pussycat dolls girlicous som repriseras.  allt är så rosa, sparkling, för korta tjolar, tio lager smink, plattat löshår, asshotpants- ytligt i alla aspekter helt enkelt. efter varje gång jag kollar på pdg komprimeras min hjärna till att se sexigtsexigtsexigt och så får jag värsta längtan av att ta på mig massa smink och börja dansa och bli en girlicousgirl. det är  sick, men sant! precis som att jag tycker att lindsay lohan är sexigaste kvinnan på jorden.  HOOCHIEHOOCHIE.

"i mean i know like, i dont have the best vocals and i need to work on that, but i mean i feel like beauty is something u have to work for to, everybody's not born perfect you have to work on it and i do everyday,i mean i dont wake up like this but i mean im probably the prettiest girl her and thats just as important, people wanna talk to me, and watch me and like be my friend!"
nathalie





A TRACE
julia

BEAUTY IS A TALENT!!!


SÄG NÅT

IRL
Permanent
URL

ochdusa

Trackback