teknikaliteter

*jag fick lönebesked med massa massa massa pengar (för mig anyhow) idag. Jag kan köpa SÅ mycket för det, vilket passar sig eftersom jag är i en period där jag måste fokusera på mitt yttre för att känna mig ok.  tillexempel
klippning(lugg och raklångt)-H&Mkappa-stilettankelboots-exklusivt smink-svarta kläder-en vinröd vintagetshirt
*jag har även fått ett jobb som jag inte riktigt vet vad det innefattar, men jag skall i vilket fall vara någon slags värdinna för en indiskmatbutiksägares "evenemang/mässor", blev även erbjuden att jobba i butiken när det blir jul. (allt detta får jag tacka agnesh mamma för!)
*imorgon börjar skolåret på schill och jag blir en tvåa. älskade åttan,älskar tvåan tror jag. vi har än så länge nada håltimmar på schemat som fö inkluderar mångkultur, kultur&idéhistoria, mediakunskap, filmkunskap. hej, gud så roligt!(alltså oironisk)
*ikväll är det repris på babelspecial med jonas (we´re on a firstnamebasis now) hej lycka.
*med påföljd på det verkar ja tyvärr ha råkat tappa bort min läslust och det är jävligt tråkigt. jag har börjat på fyra böcker men vill inte läsa någon, gonna make me crieye.
*oliver, som var den vackraste pojken jag någonsin mött för typ 1 å ett halvt år sedan (hej, italienskfransk trummis skinny osvosv) ser alltså exakt exakt ut som danne i snook för jag å ida cruisade på bd och han är så snygg att jag seriöst funderar på att flytta till linköping elelr lidköping eller vafan det är.
(ps. Oliver-Daniel Adasms Ray-Jonas Hassen Khemiri=LIKADANA. har en enda typ.)
*jag KAN INTE SLUTA LYSSNA PÅ: (deras boob och ass-pop, så bra!)


A TRACE

SÄG NÅT

IRL
Permanent
URL

ochdusa

Trackback