Året 2009


Cruza runt på stan efter arbete
Berlinn!Berlinn! på påsklovet
Antagligen tågluff con Anja m.fl
Helst en Marbellavecka
Paris med Annie på höstlovet (och phillippe haha)

Jag börjar bli fruktansvärt frustrerad på hela den här vara-sjuk veckan nu. Idag ville jag absolut till Absoluteskoldisco eller glorycrew kontorsfesten! alt. Nyklubb, fast mest för att alla bekanta skulle på den sistnämnda, jag gillar inte att klubba till typ little richard och the smiths. Men heeell no, jag har sån extrem jävla halsfluss(tror jag) så jag sitter här medmin hemmalagade patetiska middag bestående av lax och potatis i ena handen, och en nyköpt RULLTÅRTA i andra handen som någon jävla svennetant! Och jo jag VET att jag sa till julia att jag inte ens har roligt när jag går ut men så VET vi ju också att jag alltid är så jävla anti  utan nån anledning och jo klart som fan man har lite kul när man går ut vafan. Min mest spännande stund idag var när jag, som allra mest röksugen, hittade ett fullt ciggpaket i julias jacka, vilket jag ska röka upp för hon är inte hemma, höhö.
Fast det var Level.
Rulltårtan var inte god.
Jag kollar på en julfilm från -06 med DannyDevito.



Could I BE more pitiful?!

A TRACE
Anonym

jag ska gensast gå ut i hallen och kolla om de finns kvar, om inte är du skyldigt mig 38 kr, tjuv

2008-12-15 @ 17:31:07

SÄG NÅT

IRL
Permanent
URL

ochdusa

Trackback