Vi är inte några syndikalister men nästan

När vi för en stund sedan stod i tunneln vid Vagnhallen som ett par nyimporterade esthoror och väntade på våran Explorer, började vi bli lite upprörda. Satte igång att seriöst fundera på anarki. Vi blev äcklade av alla regler man ska följa, alla straff, alla fördomar, allt svart-eller-vitt, allt hat. Parlamentarism. Hur världen och dess människor är formade till hur man "ska" leva, och vad som är rätt eller fel som i nån jävla totalitär stat. Visst har man hört allt detta förut men jag har alltid skitit i sådana saker, men egentligen borde man få göra precis vad fan man vill med sina dagar på jorden. Vara en moralist, leva utan pengar, knarka tills man avlider, bli strippa, bli en svenne,dö som oskuld, råna värdetransporter. Eller vad man nu vill. Jag hoppas vi drabbas av en seriös backlash, där vårat samhälle faller ifrån alla förordningar, klimatparanoia och rökning förbjuden-skyltar.
Hur fan hjälper det mig liksom?
Om det inte blir någon ädnring inom några par år är jag lätt på en extremistgrupp eller något liknande, Pauline skulle bli den perfekta ordförande, så karismatisk som hon är (som Hitler!)!
Ha!

image260

"I'm a teenager, yes I am"


Och jag säger som Kihlen :"Generation FUCK YOU, du kommer aldrig fatta nånting om du befinner dig i medelåldern...och om nån jävel kapar ett plan eller hatar islam imorgon kommer ju ändå ingen sakna idag...vi äger vårt eget jävla millenium... ", haha så sant, måste bli lite fjortis-nostalgisk.

A TRACE

SÄG NÅT

IRL
Permanent
URL

ochdusa

Trackback