Come as you are för i helvete

Det är makabert hur människor kan helt och hållet byta skepnad för en annan människa.
Eller är det bara för mig som det är fullständigt otänkbart? Ibland kan jag tänka att allt det jag tycker helt enkelt är det enda alternativet till att vara det rätta (jag är egentligen ingen inskränkt person...), men då måste jag naturligtvis snap out of it för det stämmer ju inte.
Men ändå, det förvånar mig att folk kan vara så totalt inkompetenta. Och alla de som inte förstår att ironi och allvar kan gå hand i hand- förvånar mig också.

Jag har fått en himmelssäng också. Alltså inte en sån med fult nät eller nåt, men en säng som är så skön att man tror att man ligger på ett moln och chillar upp i himmeln. Tack Joanna,tack.
Nu har jag lust att baka någonting till Anita. Ost- och skinkpajen funkar ju alltid.

Sjukt bra nostalgilåt


A TRACE
Anita

en paj blev det inte! :(

2008-01-14 @ 21:59:02

SÄG NÅT

IRL
Permanent
URL

ochdusa

Trackback