"Fake blonde boney ass bitch!"

Igår såg jag Death Proof, som var snygg och cool allt som man förväntar sig. Imorse såg jag Pulp Fiction som är så förjävla bra som den alltid varit. I julklapp fick jag Reservoir Dogs där jag dreglar av alla machomän i fräscha kostymer och enkelheten i själva filmen. Kill Bill 1 & 2 har jag sett hur många gånger som helst.
Jag respekterar Quentin Tarantino och han är duktig, värd uppmärksamheten han får. Men det är fortfarande någontign som tar emot när jag ser hans filmer. Det kanske bara är själva tanken på att det är just Tarantino bakom hela produktionen. Quentin Tarantino är en jävligt läskig man tycker jag. Han ser halvt retarderad ut, spottar när han pratar och har maniska ögon. I mina ögon är han en masochistisk kåt jävel som lever ut sina drömmar av evighetsslaktande och sexiga brudar nedfläckade med blod.
Men hans filmer är stora.

Framförallt vill jag tacka honom för Michael Madsen. Finns ingen hetare äcklig machoman!
image288

A TRACE
Julia

Det är ju exakt vad han är, Tarantino! En riktigt jävla supernörd som visade sid vara begåvad, och, som sagt, nu lever ut sina perversa fantasier om sexiga, övermänskliga massmördarhjältinnor.


SÄG NÅT

IRL
Permanent
URL

ochdusa

Trackback