Fresh start huh?

Det kanske beror på att jag bär mina glasögon för tillfället.

Men för första gången i mitt liv känner jag att årskiftet faktiskt kan betyda någonting. Förändring, ny start, saker att se fram emot. Jag och Ida känner oss förjävla peppade inför skolan imorgon. Eftersom klassen är totalt retarderad och vi bara har varandra, inga distractions, kan vi liksom FOKUSERA helt på betydande skolarbete. Jag känner redan hur MVG:na värmer upp min hjärna. Sen så ska vi ju läsa Cambridge-engelska förfan! Och våren, värmen och solen, kommer så småningom och då vet vi ju alla att motivationen flödar mer än någonsin.
Ja så bra allt ska bli. Jag kanske inte har mycket till liv, men en lärd kvinna ska jag allt bli.

Och jag såg Darjeeling Limited igår och är fortfarande uppfylld av lyckan!

A TRACE
tina

"Jag kanske inte har mycket till liv, men en lärd kvinna ska jag allt bli" - klockrent. Upptäckte nyss din goa blogg. Kommer följa dag efter dag, om du fortsätter i samma spår vill säga. hejs, hare :)

2008-01-10 @ 21:51:29

SÄG NÅT

IRL
Permanent
URL

ochdusa

Trackback