Hello almighty

Nu börjar Filmfestivalen, and I'm in heaven. Förutom det faktum att jag endast har råd att gå på typ 3 filmer...Men det får bli ett senare problem. Nu ska jag och Julle(-knulle haha) till Chalmers och se Lars and the real girl.
Blev helt överlycklig när jag såg att den var med i programmet, trodde det skulle dröja år och dagar innan den kom till Sverige. Det är liksom nackdelen med att hänga runt på utländska moviesajter som en besatt.
Jaja. Kolla på trailern,fatta hur rolig den kommer vara!


A TRACE
Anita

Åh, för det första: Han är SÅ snygg!
För det andra: Jag vill se den.
För det tredje: Du hänger på?
För det fjärde: Om ja, när?
För det femte: Biopremiär, när?
För det sjätte: Gå med mig!

2008-01-29 @ 10:32:05
s

sorry abbe såg den ju i fredags!


SÄG NÅT

IRL
Permanent
URL

ochdusa

Trackback