"Jag ska sluta hata"

Men å andra sidan kan jag säga som Frank Zappa:

"I don't think I'm getting more cynical, I've just got more evidence to back up my cynicism."

Och så nu ska jag börja på min hälsobana igen. Jag är helt completely mätt nu. Jag har ätiti sönder mig under senaste månaderna. Ätit, ätit, ätiti dagar, nätter i sträck. Blivit lite fläskig. Det e gööött.
Det är det jag behöver göra för att få motivationen för att börja äta nyttigt, vilja bli lite smal och dricka vatten och shit. Det ska bli jävligt fräsch asså, sallad och grejer. Och så har jag två nya bodylotions nu också. Värt.

Idag längtar jag lite ner till stan. Som jag annars hatar. Har varit nästintill fången i Annies lägenhet sista tiden känns det som.
Måste även se Darjeeling Limited idag känner jag!



Väldigt inne i Kurt Cobain period nu...James McAvoy ska spela honom i filmen, hm. Kanske, kanske inte. Jävligt duktig skådis dock. Och
söt.

A TRACE
manda

jaaa, du måste se darjeeling limited. jag var som i trans under hela filmen. wes anderson är ett geni! och adrien brody.....


SÄG NÅT

IRL
Permanent
URL

ochdusa

Trackback