Borde bli lite verbal

Men jag hade ju för fan retorik i ett år på Sam utan att varken rädslan eller låset luckrades upp nåt vidare.

Man önskade nästan att det var jul igen. Fast väldigt mycket nej, å andra sidan.

Varför måste alla niggahs säga AXS istäl. för ASK? Eller, var kommer det ifrån från början? Är ett X blingbling eller?

Fascinerande att jag och Ida kan smsa över Atlanten precis på samma sätt som vi smsar inom Göteborgs gränser. Jag har glömt henne lite och nu kom jag ihåg henne och saknade henne så förjävla mycket. Och att inga fyllor känns inspirerande utan henne är grädden på moset, ha!

image283
I provrummet idag var jag nästan en karikatyr av en Weekdayperson. Svindlande tanke!

A TRACE
Anita

den är verkligen skit snygg susanan!

2008-03-25 @ 22:33:18

SÄG NÅT

IRL
Permanent
URL

ochdusa

Trackback