Exil!

I mitt rum står en, sett från alla håll och kanter, gigantisk garderob. Resten är öde. Om man går barfota ekar hasandet, hasendet,hasandet... Och nu finns det en vägg som inte är vit också. Under tiden ligger mina ägodelar vårdslöst nerkastade i Hemköps-påsar och jag har ockuperat Joannas rum med min säng. Den står i mitten runt bland  flyttsaker och kassar. En ö i ett litet hav av en massa prylar som egentligen inte ska vara där kan man väl säga.

Annars så hittade jag ett oöppnat paket cigg á la Spanien & en Xtina-tisha som jag köpte i Globen i den garderoben. När jag provade den gick inte tygstycket över naveln ens. Sorgligt.
God natt.


I'm shipping up to Boston-Dropkick Murphys
-Varför har jag inte köpt Departed ?!

A TRACE
Julia

inte sorgligt - fint!


SÄG NÅT

IRL
Permanent
URL

ochdusa

Trackback