-I Don't Remember Askin' You A Goddamn Thing! -Say What Again. Say What Again, Motherfucker, Say What One More Goddamn Time!

Åh vad allt Pulp Fiction-relaterat är cheezy och kitschigt dessa dagar. Eller m o s s i g t, för att låta som alla mina älsklingskulturskribenter. Men det gör inget för min del.
Jag funderar på de lycksaliga känslor som folk uttrycker, eyetoeye eller i andra former av yttranden. Jag gör det ju också, av artighet. Klart jag gillar att göra vissa saker, att umgås med vissa människor men mina "vad kul det var" är oftast kryddat till tusen. Är annat folk mindre kräsna?

Men på onsdag kommer Darjeeling Limited på dvd och där behövs det inga förgyllningar inte!


image325Hur?

ps.Naomi Watts är min drömkvinna.ds

A TRACE
Julia

du skriver för krångligt jag fattar inte nussee

2008-05-04 @ 22:23:27
sussie

blalblalala


SÄG NÅT

IRL
Permanent
URL

ochdusa

Trackback