HEY, I'M TALENTED!

Vad som är mest irriterande i amerikansk teenagetv (vilket jag vet eftersom jag är största junkien) är hur alla dessa teens med (alltid!) superstylat hår har "a thing". Antingen är de serious journalists eller filmmakers eller designers eller eller musicians activits eller talented writers. Bläää, jag vet ingen  tonåring i Göteborg som har någon sjukt seriös passion som de håller på med och lyckas med och får erkännande för. Snälla, jag är till och med för lat för att gå å köpa cigg. Man är vetenskapligt doomed to failure fram tills man slutar vara en tonåring. Det enda jag kan komma på är alla oändligt tafatta och misslyckade rockband med göteborgspojkar som sätts ihop, och det är bara ännu ett faktum som bekräftar regeln. Ärligt talat, jag försökt, gång på gång, men nu när jag har nått acceptans kan jag känna mig fullständigt avslappnad och nöjd med att dåsa bort mina dagar. Liksom alla andra.
pointers: gossip girl, popular, one three hill.

A TRACE
po-hoo

men det är bara för att ameicans VALUE Ambisious People!!! That's why you have to be a very active teen and join at least three student activity societies!!

2008-11-19 @ 18:59:05
susanna

i have to be the captain of the cheerleadingsquad and the editor of the schoolpaper and the head of the student counsil to get a recommendationletter to Harvard!!

2008-11-19 @ 22:21:15

SÄG NÅT

IRL
Permanent
URL

ochdusa

Trackback