JUST NU

är i en sådan där sits där jag stelnat framför datorn. liksom, fem minuter blir tio blir en halvtimme blir två timmar. jag har mycket bättre grejer att göra egentligen, hämta ett tuggummi, sätta på mig mina plyschbyxor och smyga ut för en cigarett. men jag sitter fast här liksom. när allt är ointressant/orelevant på internet brukar jag gå in på IMDb.com för att hålla koll på vad alla mina älsklingsskådisar och regissörer har för sig. jag ser mycket mycket fram emot Public Enemies (av Michael Mann,med Johnny Depp, Christian Bale och Marion Cotillard) och Funny People (Judd Apatow-crews nästa inkl alla de vanliga, plus Jason Schwartzman). Några utav mina älsklingar är för övrigt

JOHNNY DEPP
Leonardo DiCaprio
Philip Seymour Hoffman
Christopher Walken
Sean Penn
Meryl Streep
Naomi Watts
Edward Norton
Brad Pitt
Ben Stiller
Leighton Meester
Goldie Hawn
Owen Wilson
Owen Wilson som manusförfattare
Woody Allen
Woody Allen som regissör
Wes Anderson

Ja,jag är relativt konventionell. Men framförallt amerikansk.

Tror att Ryan Gosling framtiden kommer bli världens bästabästa skådespelare. Om man inte har sett filmen Half Nelson har man missat något stort. Han gör världens finaste karaktär och den är så jävla bra och anti-pekpinnar och tragisk och så vidare. Liksom i Lars and the Real Girl. Han är en stjärna hur som helst, en perfektion.





A TRACE

SÄG NÅT

IRL
Permanent
URL

ochdusa

Trackback