Ritz


Det är någon konstig artsy/fashion/hype-grej på ritz(??) ikväll. Dit ska jag och Julia och Elina och förmodligen resten av hela göteborg. Julia ska styla mig med sina magical fingertops, egentligen vill jag alltid bara ha på mig min svarta tajta kjol och tajt svart linne och tajta svarta strumpbyxor, men det här är enda chansen att få låna hennes kläder utan att uppleva en stor dramatisk-"asså du är ju DUM i huvet...!?"-scen. En positiv grej med denna kväll är att vi kan förfesta som systrar, dvs kan för EN GÅNGS SKULL lyssna på musik man tycker om på "förfesten" och inte TTA, Fuck forever och Bob Dylan. Heeeell no, it's Lil Wayne, Britney, Kanye, Chris, Madonna!
Holler.


Här är en bild från klubb-o som faktiskt inte är posad.., JAG ÄLSKAR KLUBB-O.
Det är UNDERBART om ni inte vet var de ligger så boho för sjätte december smäller deeet
00.00-08.00 party til the night turn moornin!

A TRACE
O!

Kul att du älskar oss!

Vi älskar våra besökare också.



Den 28:e februari är vi tillbaka och slår på stora trumman. LEGOWELT kommer på besök från Holland, electro när det är som bäst.


SÄG NÅT

IRL
Permanent
URL

ochdusa

Trackback