son,father,baseball

För två år sedan gjorde jag ett skolarbete om "Presidentvalet i USA 2008". Då skrev jag att Barack Obama borde vinna för att han  är svart och ung och demokrat. Jag tycker det är barnsligt att tro att han är en vit (hihi) ryttare för att han är svart, han kommer antagligen fucka upp staterna ännu mer, MEN han är sexig as hell. Så break a leg.
USA är totalt waaaaaack ändå, men jag ska bo där om några år så jag måste bli ett med det!! Det är ju endast i USA man kan producera grejer som heter saker som "Big Thangz Poppin", inte veta om Europa är ett land eller en världsdel och krönas till beautyqueen som femåring,woho!!
Måste bli moderat snart för att bli demokrat :D
Living the American dream fuckaaz!!


A TRACE
Anonym

B. O. är såå haawt! DÖR


SÄG NÅT

IRL
Permanent
URL

ochdusa

Trackback