YO NAS

Sorgligt att biljetterna till uppläsningen ikväll sålde slut innan jag fick reda på det.

Bra att trots farsans beslut att byta från dn till svd (?!((dn är som sagt min våta kulturella dröm)) kan man läsa pdf:n på hans hemsida. Alltså JHK
intervjuade sin största idol Nas, det här är mitt favoritstycke:

JHK: Det kanske låter lite konstigt men när jag var liten försökte jag aktivt hitta kopplingar mellan dig och mig. För att förklara kraften i dina texter. Och kanske för att inbilla mig att jag skulle kunna åstadkomma något liknande någon gång. Jag försökte till exempel intala mig att vi egentligen hette samma sak. Eftersom ditt namn är Nas. Och mitt namn är eh Jo Nas.

Tystnad.

Haha. Tystnad, roligt.


Note to self: Agnes, du är som efterlängtad resa eller coca-cola eller paket. Du blir bara bättre om man får vänta lite längre. Yee, that's goofy men när vi är åtskilda under veckorna uppskattar jag ditt sällskap så jävla mycket när vi väl ses,homez. Du FATTAR. Jag FATTAR. Vi är såå på samma LEVEL. Det finns ingen bättre kompanjon att ha när man ska driva med folk eller va snygg eller prata engelska.
"She's a wiild girl, living in a wiild world!" Jag dör på dig. Ibland undrar jag om du och Grethe gick på typ komikskola när ni var små eller nåt. Yea ye. Du är en pärla. Mitt mellannamn betyder pärla. Wackattack yo, over n out. (Windar upp mig själv för nu hör jag din yeaaash-voice i skallen) Du är tung helt enkelt. Sicken grej.Ses på fre/lör. xoxo.



A TRACE

SÄG NÅT

IRL
Permanent
URL

ochdusa

Trackback