00:29

om det finns en chuck bass i göteborg är jag mycket intresserad. dejtingkulturen i USA är nog det jag ser fram emot mest när jag flyttar till new york. idag fick jag reda på att jag har c och inte b-kupa, och hittade en pushup bh som fungerar, fascinerande. fan vad jag ska satsa på att vara snygg igen, det är så jävla gött. om man inte kommer vidare med livet så handlar allt om att fokusera  på något och låta det ta upp sin tid. när jag har varit lite mer naiv har fokus varit på bland annat jobbsökande, hälsa, läsa alla klassiker, få MVG, skaffa nya vänner, skaffa social kompetens, misär, skriva. i min nya era finns det ingen tid att tänka på sånt.
only the mirror on the wall,tell me tell me who's the fairest of them all??!!take a look and go oh my!i  want too, be all gorgeous and tall  beauty is all, you should try  be like her she has no soul nor heart  it doesnt matter when you can play a part

haha, nee.
jag gillar hoops däremot.

A TRACE
kkkkåkan

målet är redan uppnått

2008-10-30 @ 00:56:11

SÄG NÅT

IRL
Permanent
URL

ochdusa

Trackback