DAGBOKSFORM (I PUNKTFORM)

Fr.o.m nu. (Mest för jag ska få översikt på mitt liv och acceptera det.)

Dröm:En nästan-vaken-dröm om kommande dag så jag tror att det är ett dygn framåt
Vaknar kl 13.10, sjukt!
Får det obligatoriska sockersuget
Äter 3 mackor, 1/4 kladdkaka, té, juice
Målar i tidningen
Läser GP/kollar på Days/Gossip Girl fram till klockan 15
Planerar att plugga och sedan åka till stan
Röker en cigg
Pratar med Ida
Får make-over ryck
Duschar, rakar benen, krämar, plockar ögonbrynen, färgar ögonbrynen, fönar håret, plattar håret, sprayar håret, pedikyrar, sminkar mig
Känner mig fresh
Börjar leta efter borttappade nycklar kl 18
Röker en cigg
River ner hela lägenheten och hittar de sedan på det tänkbara stället
Kl 19, sjukt irriterad
Klär på mig, sätter på mig en mössa för första gången
Älskar mössan
Går ut och köper cigg, förvånas av vinterkylan
Röker en cigg
Träffar Joanna på Cyrano för försenad födelsedag
Dricker ok vitt vin, äter cpgod fransk mat;
parmakycklingroulad, cremé brulee och cappuccino
Röker en cigg
Diskuterar Joannas jobbproblem och att hon är nya Erin brockovich/Jeanne d'Arc/Elle Woods
Diskuterar framtida Ibiza-planer
Får sms av Agnes i N.Y att hon såg Beyonce på bloomie's och Nick Valensi
Röker en cigg
Kommer hem 22.30
Ringer Anita, pratar om Ron&Harry utklädnad till imorgon
Farsan kommer hem, får pengar
Städar mitt rum, tänder ljus, sätter mig framför datorn i sängen
Skriver nåt random blogginlägg och sätter på Friends season 5

Utvärdering: Woho! Bara 5 cigaretter.

aldrig varit bra på att rita..



A TRACE
faaaaaan

valensi?!

agnes

kanske valensi..var i tribeca/soho såg smala ben och resten av uppenbarelsen. kan inte cope or process

2008-10-31 @ 14:23:19

SÄG NÅT

IRL
Permanent
URL

ochdusa

Trackback