thunderballz

tog ju verkligen en bild på mina nya fierce högklackade kängor. hade värsta fierce smala modellben också! min kamera har gått ned sig totalt, den är 2 år gammal och kostade 400 spänn så mer kan man väl inte vänta sig. men fan jag är ändå ingen fotomänniska kameror är nog det mest oviktiga tinget om man jämför med andra saker...systemkameror kan gå och lägga sig.det var en jävligt fierce bild i alla fall. jag är värsta fierce susanna, fast jag är nog mest hon med stora fötterna.

här är något annat väldigt fierce



hopp. jag är för första gången på en vecka inte extremt rastlös/ångestsmittad/trött/uttråkad/deprimerad. det har hållt i en halvtimme och om jag hoppas riktigt mycket kanske det håller i sig ett tag. jag smider drömlika framtidsplaner om projekt, en intelligent man, självförtroenden och böcker. jag håller även på att konstruera en lista på alla osannolika likheter det finns mellan jonathan safran foer (erkänn världsbäst,anjey?!) och jonas hassen khemiri. ja, där var ju den första till exempel. men seriöst det är mycket intressant. i allmänhet vill jag i bland skrika ut all min lycka för alla fina texter och meningar och begåvningar det finns överallt. det är någonslags eufori för mig, det må låta torrt för vissa men  ibristpåannat  genomsyrar alla våra liv vafan.något som inte är intressant är filmen bonnie&clyde,har försökt titta klart på den en vecka och tycker den är något så otroligt ostimulerande.
 nu blixtrar det EXTREMT mycket!
/fred ut

p.s en extra likhetsupptäckt:Blew-Nirvana, Breaking it up-Lykke Li.., notice. d.s

p.s.s jag hittade på ett motto: lev snabbt dö ung eller do whatevva da faack ya want
tycker det representerar mig, hiphop yesterday,today,tomorrow. bra den med. d.s.s

p.s.s.s bästa hippitihoppen nu: Justify My Thug-Jay-Z. "Now if you shoot my dog, I'ma kill yo' cat, just the unwritten laws in rap - know dat" d.s.s.s.

A TRACE
a to tha njey

ibristpåannat är nyckelord som sagt i våra ibristpåannat liv.



men ja. världsbäst. punkt.



ps. förlåt för fyllesamtalet yesterday

2008-10-04 @ 16:51:42
suss

enda det ääääär.

men VÄNNEN du var ju spiknykter i mina öron. enda gången jag noterat dig full var på klubb O haha..

2008-10-04 @ 18:59:38

SÄG NÅT

IRL
Permanent
URL

ochdusa

Trackback