b-days


Man är så jävla ounik om man fyller år  oktober/september. Alla fyller år i oktober/september, en i mängden, yo.
På onsdag fyller jag 17 och har åldersnoja. Julia fyller 19 på fredag och har nog mera åldersnoja.
Så på ett sätt kan man säga att jag fyller 17 och 19 eftersom jag använder mig av Julles identitet 80% av tiden. Man är hursomhelst välkommen till min balkong för en klassiker, innan "håkan hellström" :P:P:P. Min önskelista består av tre grejer; en kristallkrona till mitt tak, ett fickur i guld till min hals, och en
bokhora påse till min arm. Fast jag får nog inget sådant. Jag ska fira med att dricka mina favoritdrycker, fjortisskumpa & smirnoffice, och kosta på mig ett paket Dunhill.



A TRACE
julia

omg you're too cool!

Please come visit med to be given free icecream after hakan hellstrom

2008-09-22 @ 23:14:36

SÄG NÅT

IRL
Permanent
URL

ochdusa

Trackback