PÅ SKOJ

Det finns aboslut ingen ork för "i helgen har jag...", men jag är så djävulskt tom i huvudet, jag lyssnar fan till o med på Pappa Betalar.
I HELGEN HAR JAAG haft roligt på riktigt för första gången på länge. När vi var på Liseberg blev jag jätteglad över att vara med mina vackra brudz och jag och Julia fyllde nitton och på min balkong levde jag ut min dröm som Lady Gaga, satt i kortkort med pälsjacka, tio ton smink och halsade champagne ur flaskan. Jag älskar sånt. Sen fortsatte kvällen på sedvanliga viset, eller ja oldschoolviset iallafall att jag väntar på vagnen hem (efter att ha blivit totally despressed  när något inte går som jag vill tar allt som en diss mot mig själv tycker synd om mig hatar mig själv fyllefilosoferar och hatar hatar världen men hatar mig själv mest för att jag alltid måste känslofiera hela tiden och är onödig och hatar mig själv för att jag hatar mig själv, och sen köper BKmat). Därför kan inte jag hantera att vara onykter när jag är ensam, jag skulle vara så jävla suicadal, haha men det e bra för det tyder på att jag aldrig blir alkoholist. När jag vaknade igår var jag bakfull även fast jag i min hjärna hade hittat på att jag inte alls var full på fredagen. Jag var med Joanna och vi åt åt åt åt åt åt, försökte bli svartabörsenhajar och sälja överblivna biljetter inna vi gick in på Bokmässan. Bokmässan är endast ett obligatoriskt nostalgiskt måste för mig efter alla barndomens år, egentligen bara en del av konsumtionen. Men det var ödet då jag för andra gången i mitt liv fick se min förebild Jonas som vi hittade fram till precis i tid till dem tio minuterna han läste ur sin.

Här är förövrigt bevisen om att ÖDET vill att vi ska bli lovers (eller åtminstone vänner):
#1 På Locatelli en död onsdagkväll ser jag på tio meters avstånd att det är min förebild Jonas som kommer gående, han går en meter nedanför mig och det var väldigt vackert.
#2 Vi hinner alltså precis för att se honom när han läser från Invasion, och han läser den novellen som jag älskar mest i boken.
#3 För ett par timmar sedan befinner jag mig i Haga och ja man kan gissa sig till vem som kommer gående, och jag SOM ALLTID VÄJER FÖR ÖGONKONTAKT får en total their-eyes-met med förebild Jonas. Han har på sig skinande lila converse, jag har på mig skinande vita converse.
Duh!
#4 Min förebild Jonas håller på å skriva färdigt en pjäs för Gbg stadsteatern= min farsa och han kommer bounda, precis som med Skarsgård.

-->Sedan fick jag otroligt smärtsamma minnen från mitt jobb på mässa och vi flyr fältet. Jag som numer bara vill hänga på svartklubbar för allt annat är så blasé duuh, blir glad att höra att det är Klubb O, som iförisg inte alltid är lyckat tydligen men vi var massa brudz och sedan kom Grethe, Jakob,Ida och resten av världen och det är rövbra musik och jag lyckas bli så jävla wasted som jag vill på cider, redbullvodka osv. I sann marbellaanda efter redbullvodka var jag bara tvungen att köra som vi alltid gjorde där borta, skriva in låtar på mobilen och visa för DJn. Han kollar snett på mig som värsta ultrabiatchen så det gick inte, men ändå. Vi spelar ändå pyttelite biljard. I stan är vi runt 6snåret och jag är fullare än nånsin och grethe med men dem andra är bara knarkiga tror jag. BK är stängt, 7an säljer äckliga frallor och jag blir sviken av Anja!!! Det slutar med dem extremafyllona sussie o grethe på spårvagnen halv sju och då fattar vi att fan sicko folk är påväg till jobbet det är väldigt roligt att skratta åt. Grethe somnar när hon håller på å berätta en historia vnågon gång efter sju och sen vaknar jag klockan tio, antagligen fortfarande packad haha. Som vanligt går jag hemstaplande i kylig sol i Guldheden i för kort kjol för att vara okejpåsöndagen och en systemet-påse, sjukligt fräsch. Vi fikar på husaren och dör av skratt lite mer. i lööve ya gaaays. På vägen hem är jag tvungen att i smyg spana efter min förebild Jonas men han syns inte till igen, sadly. nu ska jag fira min födelsedag för sista gången för i år och ida fyller år också. det var länge sen jag var hysterisk och det kändes jävligt gött yo.

visste ni:
VI ÄR SMÅGLIN OCH DET E FAN INTE MYCKET MER MED NYKTERHET OCH MAN KAN INTE BAKA KAKA UTAN MYCKET DEG!

A TRACE
Anonym

vilken novell läste han?

2008-09-29 @ 19:47:30
sus

Oändrat Oändlig!

2008-09-29 @ 21:10:42

SÄG NÅT

IRL
Permanent
URL

ochdusa

Trackback