DET ÄR LÅTSASVÅR IDAG


Jag är så kär så kär. Ni kanske inte förstår min oförklarliga fetisch för afroamerikanska killar, men jag vet att det är det några som gör. Jag och Julia och "the black intelligent guy". Jag och Agnes och Chris Brown (fast,nja). Jag och Annie och Pharrell Williams.

Och du, min prins Fresh Prince.
Du vet vet alltid hur du ska få mig på fall. Jag är så kär så kär varje dag klocka halv fyra.






A TRACE
Anonym

såg haaaaaaaaaaaaaaaawtaste black dude på 2lång förut!!! pharrell hudton, kindben och helt klädd i svart

2009-02-27 @ 19:08:43
Anonym

eh ofta den enda svarta killen vi gemensamt dyrkar är en liten fjant som CB, what about lil' wayne, mosdef n those fuckerrs!

2009-02-28 @ 00:19:30
g

"parents just don't understand"

2009-03-01 @ 19:46:41

SÄG NÅT

IRL
Permanent
URL

ochdusa

Trackback