KÄNNER LITE SÅ HÄR VETTJA


*RAIN MAKES EVERYTHING CLEANER, CLEARER AND BETTER*

oj vad det forsade forsade i göteborg i går. TACK.
 
mitt hår blev för mörkt som vanligt, men jag tror jag gillar det. med långt mörkbruntrött hår känner man sig så  internationell och speciell.

kära vänner, det är sommarlov. det sista. barndomen sipprar än snabbare genom mina fingrar, men jag tror att det är okej.t

det här är det finaste i musikväg man kan lyssna på. vissa låtar är ju sådana, att det faktiskt räcker att sitta å lyssna på den en gång och sedan är världen vacker och livlig igen..

alltså --->




istället för -->





P.S. om ett år och 3 månader sover jag en natt i en svit på The Plaza, New York CIty.  så det så. D.S


peace, som man säger /


A TRACE

SÄG NÅT

IRL
Permanent
URL

ochdusa

Trackback