VAD JAG TÄNKER PÅ

att anja left-me-in-the-dark 'bout Berlin och vi antagligen inte kommer kunna stanna där särskilt länge i sommar (men no hard feelings)
att simpsons säsong 20 är en av de bästa, mot alla odds
att jag tagit ut över 60 000 kr det fyra senaste åren och kommer vara helt utblottad när jag verkligen Behöver pengar.
pengar pengar pengar. pengar pengar pengar.pengar pengar..
pengar.
att pauline och grethe VERKLIGEN borde följa med till amsterdam.
att det är bara två dagar kvar, sen börjar min heavy diet.
att början av sommarlovet, visst är det gött, men mest massa ångest.
att detta tydligen är jag; quote" du är fan bara 17 och du är den största cynikern jag vet"quote, och jag vill inte vara sån
att jag inte får ett enda mvg, att jag inte bryr mig
varför jag skriver detta, whatever, nu är det time 4 lost

update efter att ha sett filmen Taken (vilket ledde till att jag blev påmind om filmen Human Trafficking)
VI KOMMER ALLA BLI NEDROGADE MED HEROIN AV NÅN TREVLIG SNUBBE OCH TAGNA TILL ETT HORHUS OCH BLI TURISTPROSTITUERADE OCH STANNA SOM KNARKHOROR I RESTEN AV VÅRAT LIV I TYP MOLDAVIEN. HJÄÄLP.

A TRACE

SÄG NÅT

IRL
Permanent
URL

ochdusa

Trackback