ha! så enkelt

idag har jag fått en bukett blommor och en lingongrotta bara för att jag är kvinna. min syster är mycket feministisk, det är inte jag. men jag gillar presenter. tyvärr är det så lätt att  tvivla på kvinnor. såg i tidningen idag att  bara 7 av ca 40 svenska  långfilmsregissörer var kvinnor. men det kanske inte är vårat fel.
proust,shakespeare,tolstoj,platon,nietchze,dostojevski,kafka,poe,orwell,safran foer,khemiri,scorsese,truffaut,
fellini,allen,anderson,mozart,satie,beethoven,chopin,hitler,stalin,mussolini,bonaparte,columbus,aristoteles,jesus.
....way of the world eller, jag är för trött för att bry mig.

A TRACE
Y

DET ÄR JU PÅ GRUND AV ATT DU TVIVLAR PÅ KVINNOR SOM DET INTE FINNS LIKA MÅNGA FRAMSTÅENDE AV OSS!!! contradictiooon

2009-03-09 @ 11:49:21

SÄG NÅT

IRL
Permanent
URL

ochdusa

Trackback