Lotta / Sonja Bahlenberg

Lotta knycker en cykel som är 5 ggr så stor som henne. Lotta får skrapsår.
Lotta säger FY FARAO och ALL SIN DAR.
Lotta kirrar chokladtomtar till alla när påskharen inte dyker upp.
Lotta pratar med sig själv.
Lotta har en gris. 
Lotta har världens snyggaste storasyster och Bert Ljung till storebror.
Lotta brinner av ilska.














A TRACE
Louise

Jag vill vara som Lotta! Allt är så lätt för henne

Anonym

hej!

jag blev lite förundrad bara eftersom jag heter sonja bahlenberg, undrar om du känner någon annan sonja bahlenberg?

Jag blev överraskad när jag sökte på mitt namn på google för att kolla vilka bilder som egentligen kommer upp och så kommer en bild på lotta och så tryckte jag på den så kommer denna bloggen upp, någon förklaring? ha det fint

2012-01-06 @ 00:35:04

SÄG NÅT

IRL
Permanent
URL

ochdusa

Trackback