AT LEAST I DONT KILL PEOPLE

nej, sommar känns inte verkligt. man är ju o n o r m a l om man inte älskar sommaren, det tycker till och med jag.
så visst är man o n o r m a l. jag funderade på om jag börjat förlora förståndet idag. min vän avbröt mig abrupt, tack för det.
mina nattliga drömmar är numer lång ifrån äventyrliga, och snarare lost-aktiga. ni vet, man ser sig själv i den situationen man är eller nyss varit i (liggandes i sängen, stående i sovrummet, på väg till skolan) och allt är ytterst verkligt och sanningsenligt. som nästa dags förlopp, men nästa dag fortlöper aldrig så alls. så nästa dag, blir nästa och nästa och jag undrar lite vad jag ska göra av alla dessa ihopsamlade förutspåelser, och kommer nästa dag någon gång bli nästa dag?
shiet.
det är iallafall fortfarande kyligt på kvällarna, även om mornarna är obarmhartigt ljusa.

A TRACE

SÄG NÅT

IRL
Permanent
URL

ochdusa

Trackback