summarum

har räknat på hur många bloggar jag har/haft genom åren. tror det är 7 nu. och eftersom jag aldrig raderat nån svävar de fortfarande ute på nätet, sjukt. just nu har jag 3 blogz in process. en är en webcamerablogg. skojigt. narcisstisk. eller kanske inte.
jag ska skriva ett arbete (..) om nåt under kalla kriget och jag har om vietnamkriget. är så fruktansvärt bakfull, detta trots att jag bara förfestade igår OCH inte var full, så jag orkar inte hitta nån fakta. jag gissar och hittar på lite. såhär låter det än sålänge:

Bakgrund om Vietnam

Vietnam är ett extremt litet land som ligger i sydvästra Asien. I dagens läge är de flesta vitvietnameser, eftersom många många kvinnor blev utsatta för våldtäkt av de amerikanska soldaterna. Dessa vitvietnameser blir ofta utstötta i samhället, vilket är konstigt eftersom den generella uppfattningen om asien är att alla försöker vara västerländska. Vietnam har god mat. Det är varmt. Det var ett krig mellan nord och syd och så blandade amerikanerna sig i,som vanligt. Annars är vietnam ganska random. Jag vet inte ens om det stavas VIETNAM eller VIETNAMN.


A TRACE
Anonym

hhaaha bästa arbetet snälla ändra ingdnting


SÄG NÅT

IRL
Permanent
URL

ochdusa

Trackback