KÄRA DAGBOK


jag har alltid velat ha en videoblogg. tyvärr finns det ingen inbyggd mikrofon på min dator, så videoklipp blir ganska irrelevanta. jag har inte råd att köpa en. men OM jag hade haft en videblogg idag skulle jag sitta i min säng, alt ligga på golvet med fingrarna knäppta under hakan, och prata om det perversa syskonparet som uppenbarat sig (mitt framtida rörlig bild-projekt), att anja ska bli the-weird-girl-who-always-has-a-videocamera-in-her-hand-wherever-she-goes, fråga om någon har Berlinboende (helst prenzlauer) en vecka i augusti och hur man bantar, släppa ut mitt hår och visa utväxten. tillexempel. i bakgrunden skulle min nya playlist "singin' womin'" spelas, Son of a preacher man och All I could do was cry. sen hade jag tagit på mig mer mascara med öppen mun.

några videbloggar jag gillar:








A TRACE
agnes

ahaha "I'm just a mean bastard who stole a penguin" jag dör

2009-05-26 @ 12:18:11
agnes

ahaha "I'm just a mean bastard who stole a penguin" jag dör

2009-05-26 @ 12:19:48

SÄG NÅT

IRL
Permanent
URL

ochdusa

Trackback