Mitt hår är förstört

Igen. Jag kanske låter fjollig men det är min viktigaste ägodel. Ska aldrig gå till frisören igen!  

A TRACE
Julia

Usch, det är inte kul att gå ifrån frisören när man inte är nöjd... Men vad är det som inte blev bra den här gången? Testa att byta frisör om den du har inte gör som du vill, för du är ju deras kund och det är du som ska ställa krav.
Glad påsk i alla fall! :)

Irena

hur illa blev det?

det sägs att det blir bättre gjort hos frisör, men vare sig man går till frisör eller färgar hemma så ska man inte göra det ofta. håret tål inte hur mycket kemi som helst. jag har hört skräckhistorier om det..folk som har överdrivit med blekning och sen har hårtussar följt med ner i avloppet när de tvättade håret..rysligt.

2006-08-18 @ 15:08:46
Susanna

Irena: oj detta var längesen, men det var rätt illa. asså näääe det vr bra gjorts osv, men typ tusen ggr mörkare än vad jag ville ha. blev mörkbrunett när jag ville bli jessica alba-brunett typ:P det där tpåget har gått för mig,färgat sen jag var runt 12 :P klarar inte av min egen hårfärg

2006-08-19 @ 16:08:03
URL: http://sussiella.webblogg

SÄG NÅT

IRL
Permanent
URL

ochdusa

Trackback