Undantag

Idag har det varit en väldigt effektiv måndag för min del. På vardagarna brukar det annars vara typ hej,käka,tv,datorn,plugg sent på kvällen,telefon. Men jag har gjort följande :
•Pluggat först av allt när jag kom hem! rekommenderas
•Varit förbi Condeco för att hälsa på (tyvärr var dem jag jobbade med inte där)
•Handlat och spelat lite basket igen med Julia
•Hemma-tränat i en halvtimme
•Fixat naglarna
Powernapat,sovit en timme alltså
•Kollat på
"Crash"

Och jag måste säga att Crash verkligen förtjänade Oscarn för bästa film. Helt otrolig! Hemsk men superbra med en stjärnspäckad rollista. Måste ses.
Nu ska jag avsluta med Da Vinci koden. Jag har fortfarande inte läst ut den även fast jag tycker det är typ världens bästa bok,pinsamt men sant. There is no time.
Ciaociao,

A TRACE
Carro

Crash var verkligen helt sjukt bra vilket även da vinci koden var. Ska bli spännande att se hur dom lyckas med filmatiseringen! ;)

Susanna

Carro:jag vet,älskade den. åh jag längtar,tom hanks är ju perfekt för som Langdon!

2006-04-25 @ 18:18:32
anita

give me my da vinci koden

2006-04-25 @ 18:24:52
URL: http://aannii.blogg.se
Susanna

anita:sorry inte färgid än, typ 50 sidor kvar bara:)

2006-04-25 @ 20:27:07
anita

bara!?!?!? dont make me mad ;D

2006-04-26 @ 15:58:14
URL: http://aannii.blogg.se

SÄG NÅT

IRL
Permanent
URL

ochdusa

Trackback