Depp

(nej,inte Johnny...)

Usch. Idag var det sista dagen på Condeco och det känns jättehemskt att lämna. Jag &Ansa fick världens bästa "kollegor". Lena,Helene,Bella,Josefina,Theresia,Carlotta.
Ni kanske tycker det låter löjligt men jag blir riktigt deppig. Kommer sakna alla otroligt mkt! Och jag trivs så himla bra där,inte i skolan =/
Våran avskeds present var så gullig, varsin påse med alla bakverk; muffins,cookie,äppelkaka,paj,brownie,tryffel & morotskaka. Vadå tröstäta?;P
Fast jag tror vi ska dit å käka frukost imorn. Hoppas,hoppas jag kan få extrajobba där någon gång. Jaja.
Får bli cheerd up ikväll när jag ska kolla skräckfilm hos en kompis. Eh...

Inte för att
det muntrar upp så värst mycket,men ändå!

A TRACE
elina

Vad gör man på condeco?

Susanna

elina:vi fick göra lite allting,fixa mat,plocka disk,prova på kassa och kaffe och sånt där.

2006-03-24 @ 16:33:18
holly

det var lika för mig när jag skulle sluta på min prao jag var skit deppig men som tröst de går över efter några veckor men ibland känner jag också att jag längtar tillbaka fick liksom så många vänner!

2006-03-24 @ 16:47:49
Sandra

guud, den rosabeigea(?) klänningen var ju hur fin som helst!

2006-03-24 @ 19:10:45
Susanna

holly:jo det e klart,men inte bara det,nu e d ju dags för skola igen :P samma här!
Sandra: jaaaaaa!

2006-03-25 @ 00:07:03
Sofi

Gillar dom länkade sakerna:D

2006-03-25 @ 07:53:01
URL: http://sofis.blogg.se

SÄG NÅT

IRL
Permanent
URL

ochdusa

Trackback