Fy skäms,ELLE

Jag har aldrig klagat på något i ELLE men i nya numret finns det faktiskt 3 grejer!

•Skönhetsbilagan: Artikeln med kändisarnas favoritprodukter var med i ELLE U.K typ i november!
•Skönhetsbilagan: De (vrålsnygga) Mini Anden fotona har svenska ELLE använt en annan gång,typ förra sommaren
Lily Coles photoshoot fanns med i ELLE U.K, april numret tror jag det var

Nobody likes reruns...  

Nu blir det nog sova för min del. Trötthetstecken?Check! Både Annie och jag somnade framför (på varandra) "Scream 3", åh vilken höjdarfilm.
Imorgon ska jag nog träffa Anna igen och leta heta t-shirts med tryck på en liten affär vi upptäckt.

Dagens trendkoll: Snusnäsdukar gör comeback. Tycker jag iallafall. Som bandana runt håret (tidigare idag) eller löst knuten runt väskan. Sådär lagom coolt.
 

A TRACE
Bells

Svenska ELLE består till en stor del av översatta inköpta artiklar ifrån frilansare samt gamla ELLE-artiklar ifrån Storbritannien och USA, tråkigt men sant om man som jag envisas med att läsa ALLA modemagazine.

Susanna

Bells: det kan jag tänka mig,ibland ser jag saker jag redan läst men i detta nummer var det så tydligt:P haha då e du precis som jag dåP

2006-05-13 @ 11:03:14

SÄG NÅT

IRL
Permanent
URL

ochdusa

Trackback