O.C,en än gång...

Kvällen har spenderats uppe hos Anja (lyx att ha en kompis en hisstur bort!) framför O.C. Hon har både säsong 1&2 ,också en lyx! Såg massa avsnitt och här är några grejor vi konstaterade:

Seth har för mycket hår på huvet i 1a säsongen
•Både Seth och Ryan (!) är skitsnygga i början av 2a säsongen, när Seth har rymt nivet...
Bästa avsnittet är det med Calebs begravning och när Trey blir skjuten
•O.C författarna är väldigt bra på att introducera nya människor och sen bara "ta bort" dem,likaså att glömma stora händelser efter typ ett avsnitt
•Det enda Marissa gör är att gråta,säga Rhyyan,supa och tycka synd om sig själv
Marissa passar inte i rakt har och Heidi Klum-lugg
•Det ser ut som the Cohen's pool försvinner ut i havet

Känns detta igen?






A TRACE
Anonym

Håller med om så gott som allt förutom det där med Seth´s hår :)

..vattnet i cohens pool är inte äkta och havet bakom är som du säkert vet bara en kuliss ;)

2006-05-28 @ 23:30:36
Mimo

Alltså jag har tänkt jättemycket på det där med Cohens pool, haha :D Jag förstår inte hur den är konstruerad..?

Susanna

anonym:asså? okejdå. haha jo det ve tjag,men det är ju dåligt gjort:P

Mimo:haha i know!

2006-05-29 @ 15:15:25
URL: http://sussiella.webblogg
lisa

nej jag tycker det är snyggt när cohen hade så mkt hår i första säsongen!
och poolen, den är bara en halv meter djup i verkligheten så alla scener i den spelas på knä. lite kul att veta...

2006-05-29 @ 15:56:36
Sara

Hahaha, håller med. (;

2006-06-03 @ 14:08:54
Anonym

jag håller absolut INTE med , förutom om det där med poolen & att Ben och Adam är asheta (

2007-01-24 @ 19:16:10
Anonym

utan Marissa skulle det inte vara nån bra OC, så sluta sncka skit om henne ! :@ LOVE OC FOREVER ,

2007-01-24 @ 19:17:17
Anonym

2007-01-24 @ 19:17:40
Anonym

ÓC Is the best
jag har alla säsongerna förutom 4:an..
Jag älskar allt som har med OC att göra, jag har ben och mischas adress :D

2007-02-08 @ 10:42:22

SÄG NÅT

IRL
Permanent
URL

ochdusa

Trackback