Sena nätter, sega dagar

Detta inlägget skrev jag igår,men kunde int eposta,så det är lite fle tidsmässigt men jaja...Enjoy.)

Såhär veckorna precis innan avslutningen (13/6 heja heja!) är jag helt borta i skolan. Skiter i allt när jag egentligen borde göra tvärtom. Men dem säger till oss hela tiden att "dessa betyg i åttan spelar ju ändåså ingen roll alls" för att vi inte ska flippa ut typ. Äsch, jag e cool ;) Dont wast your time.

Men det värsta är att jag inte kan sooova på kvällarna. Har inte somnat före 1 på läänge nu. Inte kul när man ska upp vid 7. Men som sagt,är det rätt slapp stämning i skolan.
Räcker med att låtsas skriva något, byta ipodar och ta det lite lungt för att komma igenom dagarna.
Då försöker få timmarna att gå nu genom att lyssna/ladda ner lite grym musik.


För att bli lite sleepy:
Come away with me-Nora Jones
Atumn leaves-Diana Krall
Cry me a river-Diana Krall (världens bästa lugna låt )

I want to go home-Ryan Adams
Wonderwall (cover alltså)-Ryan Adams
It's oh so quiet- Lisa Ekdahl
Heartbeats-Jose Gonzalez


& annars...
Otherside(NOSTALGI!)-Red hot chilli peppers
Who the fuck are Arctic Monkeys-Arctic Monkeys
Seaside-
The Kooksnytt favvoband♥
You dont love me
-The Kooks

Yeah yeah-Razorlight

Lift me up-Moby
Dice- Finley Quaye & William Orbit
Sweet religion-Imogen Heap

Nu vidare till SATC (är på 4:e säsongen).Pussilago!

A TRACE
v

testa the knife - marbe house

2006-05-31 @ 14:12:31
v

marble*

2006-05-31 @ 14:12:38
karoliina

Kan jag bara fråga, går du på samskolan? like your blogg, by the way

2006-05-31 @ 15:18:51
Susanna

v:will do!
karoliina:japp gör du?


SÄG NÅT

IRL
Permanent
URL

ochdusa

Trackback