Podelipoo...

Shit va jag e sugen på ny iPod. Och det behövs faktiskt, min lilla rosa är nästan proppfylld och jag kan inte ladda den med särskilt många fler låtar. Horror horror!
Jag kan inte riktigt rensa musik,det känns så taskigt på något vis. Även fast jag kanske bara lyssnar på 1/10 av alla tracksen så har jag ju ändå någon gång gillat dem...Mm jaja det är min musikfilosofi.
Därför skulle en fet 15000-låtar-Ipod i
blänkande svart sitta perfekt! Orginalet fast uppgraderat. Min inre musik/teknik nörd dreglar smått.
Den e sååå fin och ja,kolla bara utrymmet liksom. Men priset ligger på 299$ och uppåt,eh:P

Nu måste jag springa in till Annie som suttit ensam i mitt rum en evighet nu...Pussilago,

öö
K-ä-r-l-e-k

A TRACE
Emily

Vem vill inte ha en Ipod liksom haha :)

Linnea

aah, den är cool! Men svindyr :/ Får nöja mig med min nano, den är inte så dum den heller!

2006-08-14 @ 22:50:05
emma

och vem har en sån ipod,sussie? du kan få låna min när du blir mad på din gamla i skolan :)

2006-08-16 @ 09:56:18
Susanna

emma:ååh du e en lifesaver,vi kan ju sitta med Friends medan resten sitter o kollar på nån jävla Benhur på SOn ;)

2006-08-16 @ 11:54:59
URL: http://sussiella.webblogg

SÄG NÅT

IRL
Permanent
URL

ochdusa

Trackback