Vilken fotbollsnörd du är Sussie!

Det konstigaste är att fotboll har alltid varit min hat-sport. Jag är livrädd för bollar och har ingen kontroll över mina clownfötter liksom. Och nu är jag VM-oholic. Pinsamt fast i hela skiten. Så det är det jag gör varje dag, kollar på varenda match, lika excited som om att det var Sverige som spelade...

Portugal-Holland var den roligaste fotbollsmatchen jag sett!Mohaha... Jag håller på Portugal nu f.ö.
Jag gillar dem.
Och så har jag alltid haft en liten hemlig  crushCristiano Ronaldo fjortisen ;D
Jaja, hoppas ni alla andra har det kul ute i den rikiga världen!

A TRACE
Anonym

Det är ju bättre att man kan lite om fotboll än ingenting, bara gå runt att vara en störd grön jävla Liseberg kanin! Stumma är ni också, jävla missfoster!

2006-07-11 @ 01:40:36
Anonym

ghtdyt

2006-07-28 @ 12:45:02

SÄG NÅT

IRL
Permanent
URL

ochdusa

Trackback