Blixten är en halvmeter ifrån mig

Och jag kommer dö- hoppas vi inte

Nu har jag iallafall gjort klart föredraget som jag och Törnkvist ska redovisa imorn.
För en enda gångs skull har jag tyckt detta är kul och för en enda gångs skull är det inte 2 minuter för kort utan 6 minuter för långt
Föredraget heter Arctic Monkeys såklart,yeaaj!
Och dagen var inte helt full av skit faktiskt. Nu har jag och min polare Curiac äntligen bokat bord till våran 15årsmiddag. Vi har t.om dresscode;)Som jag förmodligen kommer bryta...
Och min tönt-crush och hans band sen sjuan stod på scen naken med endast gitarrer. HAHA, det e sant.

Afasi&Filthy dag idag. Dem e lite över-äckliga men gör skitbra låtar. Vrf blir dem inte kända dock? Trodde det när jag började lyssna på dem i typ 7an,att dem skulle bli nya Snook,men icke.
Iaf är dem,Snook och Timbuktu liksom enda svennerappen som funkar.

Sverige är allra bäst, såå ball. Annars Le parkour, Bomfalleralla och Parkbänksfilosofi. LyssnaLyssnaLyssna!

öä'ä
Fula Afasi och Filthy ha rändå fastnat på mig
yyou
Diggade Yohji Yamamoto visningen grymt.

A TRACE
Anonym

fula afasi & filthy? du kan va ful!

2007-06-03 @ 19:04:11

SÄG NÅT

IRL
Permanent
URL

ochdusa

Trackback