För nu ska sommarn bort....

Haha nä men ärligt talat. Vi älskade denna 30graders sommaren, allt var toppen, den höll i sig. Den håller fortfarande i sig:P Idag var det typ 25... Hallå nu e det nästan oktober, på med jacka halsduk och kyliga kvällar med té och böcker hallå?

oo
Den här bilden var tvungen att visas, för alla ni sommarextremister. Vintern sedd från mitt fönster(L)

Gårdakvarnar och skit-Håkan
Nu kan du få mig så lätt-Håkan
Den fulaste flickan i världen-Håkan


A TRACE
Anonym

Gud vad jag håller med dig! Jag välkomnar hösten med öppna armar! jag verkligen hoppade av glädje i morse när jag tittade ut och såg att det var mulet ute. Och jag tog med leopardparaplyet också, bara för säkerhets skull.

2006-09-25 @ 19:57:03
Snow

Underbara låtar där va ;)

Carro

Instämmer! Vart fan är kylan?! Min nya jacka vill ut ur garderoben nu nu nu!

2006-09-28 @ 09:42:15
URL: http://www.fashionsquad.com

SÄG NÅT

IRL
Permanent
URL

ochdusa

Trackback