Behind the bushes

Jag har inte kunnat logga in på min blogg på typ en vecka. Så jag trodde jag aldrig skulle kunna det igen, och det var ju lite skönt att slippa faktiskt. Men sånt var inte ödet! ;D
Yeah yeah, i'm back iallafall. Sjuk och hungrig! Nu ska jag spendera eftermiddagen med bra film, som jag gjort resten av veckan (pulp fiction,donnie darko typ).
kanske spirited away, det är ju egentligen mest Joannas område men jag gillar den.

haha idag på spårvagnen var det en liten tvååring som sprang runt och hoppa och ramlade på våra anklar typ.
trodde han skulle gå sönder men mamma skrattade och berättade överentusiastiskt om att "han ramla ner från något när han var nyfödd och fick bara en liten spricka. sedan dess har han varit som en liten apa!
vi döpte honom till Storm också, han är som en liten storm."
that kid's gonna need some serious terapy,säger jag som carrie

A TRACE
Victoria

Höhö jag hade samma problem med min. Det är nästan löjligt vad det innebär för en själv när sådant händer. ^^

Julia

HAHAHA STORM!!

2007-03-08 @ 15:40:35
URL: http://addiction.webblogg.se

SÄG NÅT

IRL
Permanent
URL

ochdusa

Trackback