hehee

det är ju lite kul att leka blogg-bloggare. om jag var blogg-bloggare skulle mitt inlägg se ut såhär ungefär:

Godmorgon bloggen!
Gaah vad jobbigt det var att vakna idag, vissa morgnar vill man bara krypa ner under täcket och stanna där hela dan, eller hur? Äter frukost nu iallafall (Äntligen Subs, mm vad gott!) och ska snart ta vagnen till skolan. Har religion och sen en lååång håltimma och efter det en ny kurs som heter Rörlig Bild, kan bli kul! Det verkar bli en härlig sensommar dag idag, och vet ni vad det betyder..? Islatte :) Ikväll ska vi på två butiksmingel, först Topshop & Beyondretro som Nöjesguiden anordnar och sedan till Weekday. Att börja kl 13.25 på fredagar kan kanske bli lite farligt... Idag har jag på mig svarta udnerkläder, svarta byxor, svart tröja, svart jacka och en svart väska.
Kram på er, hörs snart! :D

reallly;

hajjhajjhajj. kunde inte sova igårnatt, vaknade inte av väckarklockan och sen orka jag fan inte gå upp för min säng är bäst i världen. nu skolkar jag (åh älskar att skolka!) därav får jag inte cola eller cigg eller nåt sånt pga av min å anjas pakt, inte riktigt klara på reglerna ännu. mitt hår är SVINÄCKLIGT så jag gjorde en fläta och det ser helt cp ut. har inga kläder. allmänt ful. men det är solsol och då får man dricka islatte. fast har fan inga solglasögon och det kan bli ganska irriterande efter ett tag. jaja, ska åka strax till det där monstret som refereras som schillerska och ha religion med en dagsifröken sen ska jag lämna in blankett om projektarbetet och jag har fan ingen aning vad jag ska göra. sen har vi håltimme eftersom schillerska e efterblivet. sen har jag och anja rörlig bild i typ femton timmar det kommer säkert va aslamt och assvårt. men sen ska vi till topshop för där får man gratis smirnoff ice och budweiser (världens godaste drycker!) sen ska vi till weekday där man får gratis TT öl och champagne och gratis stiffaprettofashionfittor-sightseeing. likamed ska bli totally fucking wasteeed iallafall det vill jag, det vill jag bkli varje torsdag för på fredagar har vi knappt skola och alla vet ju att det e roligare att gå ut på torsdagar än fredagar. jaja. cigg på det. hadbrahej.

A TRACE
YULIA

hahaha

ahahaha

ha

haha

ha kan du itte göra så här varje dag!!!!!

2009-09-10 @ 16:12:10

SÄG NÅT

IRL
Permanent
URL

ochdusa

Trackback