Kände att det behövdes en uppdatering

För er som inte visste så kommer även Kanjeeeej (Kanye west) till Wayoutwest. Stora bokningarna bara droppar in liksom...Me like.
Fast jag diggar bara fyra låtar från Kanye egentligen , I cant live my life this way, All falls down, Hey mama och Golddigger, men ändå!

Jag kikade lite på Musikbyrån (hur kommer det sig att jag aldrig lyckas se ett helt avsnitt?) med france-specialen.
Jag är inte jättepepp på beat-ig electro och diverse egentligen, men när man ser denna underbara parisiska popkultur så vill jag bara ta ett flyg och ställa mig på scen bredvid första bästa datormixtrande fransman. Och dansa i neon. För övrigt är fransmän som snackar engelska så jävligt sexigt. Ett ord jag nästan aldrig använder, ghm..
Den där accenten liksom. Mmhm.
/pop the glock people, öh..

Och just detja! Jag ska få det ulimata materiella tinget på skolavslutningen. Yes, ni gissar rätt. En svart blänkande underbar iPod video 80 gigabyte.
Min dröm har det varit, min dröm i över ett år. Vem fan sa att lycka inte kan köpas för pengar??
Så för tillfället kan ingenting vara riktigt botten.
image255
största bloggbilden nånsin? men apple rules the world så jamenar...

A TRACE
fröken Främling

fan vad jag vill ha den där. och jag är helt pank också. faaaaan.


SÄG NÅT

IRL
Permanent
URL

ochdusa

Trackback